علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

عیدفطر ...

عید فطر...


عید یعنی عودت وبرگشت...


فطر یعنی فطرت...


 بازگشت به فطرت


وخوشا به حال شیعیان حضرت مولا امیرالمومنین علیه السلام وحضرتصدیقه


طاهرهفاطمه زهرا سلام الله علیها که فطرتشان از اهل بیت است چون شیعتنا خلقوا من 


فاضل طینتنا...


پس: عید فطر بر شما مبارک

نظرات 14 + ارسال نظر
lمهدیه 1393,05,11 ساعت 10:20 http://karami313.blogfa.com

سلام من امروز آنلاینم خواستید و وقت کردید بیاید کمکم کنید تا اسم وبلاگم رو عوض کنم.

هلنا 1393,05,08 ساعت 15:03 http://www.hlena.blogfa.com

سلام داداش نیما عیدت مبارک
و طاعات و عباداتتون قبول حق

سلام خواهر گرامی
ممنون از حضورتون
عبادات شما هم قبول باشه انشاالله تعالی
یا علی

ی ع م 1393,05,08 ساعت 00:22

بر خود که مرید حیدرم مینازم /
همراه خدا به دلبرم مینازم /
دیدم که حرامزاده شد دشمن تو /
بر دامن پاک مادرم مینازم

ی ع م 1393,05,07 ساعت 17:44

خوب شد رنگ و روی وبتون رو سروسامون دادین..
داشت حالم بد میشد..
.
"دلخسته خدا خدا خدا میکردم
یکماه برای تو دعا میکردم
ای کاش نماز عید فطر خود را
در پشت سر تو اقتدا میکردم
افسوس چنین نبود و من فهمیدم
یکماه برای خود دعا میکردم
...
اگه گناه نکردین عیدتون مبارک..

سلام..عید سعید فطر بر شما مبارک....

اینم عیدی من به همه...

http://parsico.net/pages/fw/

وقتی باز شد کلیک کنید فقط..

ی ع م 1393,05,07 ساعت 03:35

باشد دعای شب عیدمان همین
پای پیاده کرب و بلا , روز اربعین

ی ع م 1393,05,06 ساعت 23:39

در هر رمضان فرصت من کم بوده ست این رحمت وارفته ‘ محرّم بوده ست
از فطریه ام مستحقی شاد نشد عمری ست که قوت غالبم غم بوده ست

ی ع م 1393,05,06 ساعت 23:35

همه رفتند، گدا باز گدا مانده هنوز
شب عید است و خدا عیدی ما مانده هنوز
هر چه را خواسته بودیم، به احسان علی
همه را داد، ولی کرب و بلا مانده هنوز

عید شما مبارک.....
آپــــــــــــم....

سلام
عید شما هم مبارک
یا علی

مهدیه 1393,05,06 ساعت 14:17 http://karami313.blogfa.com

راستش می خواستم شما کمکم کنی اسم وبمو عوض کنم گفتم دیگه دیگه اسم منو ببینید بهم میریزید تو دلتون میگید عجب دخترکنه ای برای همین دیگه بتون نگفتم خیلی تلاش کردم عوض کنم ولی نشد.خیلی دوست دارم بگید چی کار کنم البته میدونم حوصله منو ندارید هر وقت داشتید بیاید تو وبم من آنلاین نرمافزار گفت گو نصب کردم اگه بودم بهم بگید تا مرحله مرحله این کار رو انجام بدم البته اگه دوست داشتید اجباری نیست.من معمولا صبح ها تا 12 آنلاین هستم.البته امروز هم فعلا آنلاینم تونستید بیاید .ببخشید خیلی حرف زدم یازهرا

سلام
اتفاقا خوشم میاد در راهی که انتخاب کردید جهد دارید ومی خواید به بهترین وجه کارتون رو انجام بدیدخدمت می رسم
یا علی

مهدیه 1393,05,06 ساعت 12:26 http://karami313.blogfa.com

چرا منو لینک نکردید.من شما رو اولین نفر لینک کردم ولی شمااااااااااااااااااااااااااااا

سلام
چون منتظر بودم شما اسم وبلاگتون رو عوض کنید...
به هر حال الان لینکتون کردم خواهر مهدیه
یا علی

مهدیه 1393,05,06 ساعت 12:21 http://karami313.blogfa.com

سلام بازم عیدتون مباااااااااااااااااااااااااااااارک.ایشالله امشب یه عیدی خوب از خود خدا بگیری.خیلی التماس دعا.به وب بنده هم سر بزن کلی بهش رسیدم.التماس دعا.یا زهرا.

بهار 1393,05,06 ساعت 11:05

بهار 1393,05,06 ساعت 10:48

سلام
خسته نباشید
درسته قالب وبلاگت رو عوض کردی اما ببخشید که اینو میگم ولی باید بگم باز جذابیت خاصی نداره
یه چیزی باشه که هم سنگین باشه هم جذاب
التماس دعا

سلام
هنوز قطعی نشده ودر حال حاضر هم مشغول ایجاد تغییرات هستم
از نظر شما هم بسیار ممنونم که حقیر رو راهنمایی می فرمائید.
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.