علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

هر چه می خواهد دل تنگت بگو...

نظرات 12 + ارسال نظر
ی ع م 1393,05,13 ساعت 10:46

یادش مرا دو مرتبه بی تاب می کند
دارد غمش وجود مرا آب می کند
جانم فدای شاعر خوش مسلکی که گفت:
نوکر همیشه تکیه به ارباب می کند..

سلام
خدا بیامرزه شاعرش رو--مرحوم آسید حسن خوشزاد رحمت الله علیه شاعر تولایی وتبرایی...یادش بخیر جلسات عشقبازیش تو ایام صفر حسینیه پاچنار در مشهد مقدس...
یا علی

مهدیه 1393,05,12 ساعت 17:34 http://karami313.blogfa.com

سلام مولای من آقای من فقط الن یه چیز میخوام به قولایی که به خدا دادم هیچ وقت زیرش نزنم آقا دعا کن توبه نشکنم .آقا دلم برات خیلی تنگ شده .آقا می خوام بدونی عاشقتم خیلی دوست دارم امیدوارم تو هم منو دوست داشته باشی میدونم بدم ولی جان فرزندت تو یکی تنهام نزار امید زمینی من تویییییییییی.یا زهرا

الهام 1393,05,12 ساعت 15:17 http://bita1391.blogfa.com

بنظرم آدم همیشه از چیزای دلتنگه که نمیتونه خیلی در موردشون حرف بزنه... گاهی تموم حرفای که ما میزنیم هیچکدوم درد ما نیستن فقط حرف میزنیم که کسی درد مارو شاید میون حرفامون پیدا کنه...

الهام 1393,05,12 ساعت 11:34

سلام عیدتون مبارک مبارک مبارک .دل من حرف توش زیاده اینجا جا نداره بزرگوار . فقط میگم التماس دعا

سلام
البته با توجه به تصویر حرف دلت رو بگو...
می تونید چکیده حرفاتون رو بزنید...
یا علی

گناهکار 1393,05,12 ساعت 10:19

سلام نوشته بود هر چه میخاد دل تنگت بگو دلم خیلی گرفته فک میکنم خدا دیگه صدامو نمیشنوه دیگه خجالت میکشم صداش کنم
برام دعا کنین تا مشکلم حل شه
التماس دعا

سلام پوریا جان ممنون از نظر شما و ممنون از پیشنهادتون حتما لحاظ خواهد شد

سلام
ممنون از حضورت
یا علی

lمهدیه 1393,05,11 ساعت 15:11 http://karami313.blogfa.com

سلام آقای نیما دوشنبه تولدمه 13 مرداد خوشحال میشم به وبم بیای البته دست پر می خوام بهترین جمله ای که تو زندگیت شنیدی و یه جورایی زندگیتو تحت الشعاع قرار داد رو تو روز تولدم آیتمی که برای تولدم میزارم بنویسید.البته اون روز آنلاین روی وبم خواهم بود.یا زهرا

سلام
مبارک باشد انشاالله تعالی...
یا علی

سلام
قالبو عوض کردم
خب همین طور که شما این قالبو نمی پسندین خیلی از دوستان دیگه امم از این قالب خوششون اومد
ولی در کل این قالبو بخاطر تولد یه دوست انتخاب کرده بودم
که اتفاقا امروز هم می خواستم عوضش کنم

به هر حال ممنونم

ی.. ع..م 1393,05,10 ساعت 15:01

هدف از این مجالس و این اشک ها درک مقام امامت است .این که امام زمانمان را بشناسیم .
التماس دعا

ی ع م 1393,05,10 ساعت 14:59

نگو بیا ؛ خودت برو...

اگر مومنی در مسیر کمال عقلانیت حرکت کند زود تر از قرار ظهور به ظهور می رسد .
اینجاست که می گوییم نگویید مهدی بیا مهدی بیا ...
....
....
بنده خودم خدمت علامه طباطبائی رسیدم و همراه ایشان مشرف به حرم شده بودیم و از حرم که برمیگشتیم جلوی در خونه که رسیدیم درب خانه مستقیم بود . ایشان یک متر از در دور شد و داشت به دیوار می خورد که خادم ایشان ، ایشان را راهنمایی کرد که به دیوار نخورد ولی همین آدم وقتی در حال رحلت از این دنیا بودند از ایشان پرسیدند که در چه حالی هستین ؟ فرمودند :در حال تکلیم موسوی هستم . (کلم الله موسی تکلیما)

آنچه که باعث پایداری اعمال انسانها می شود نیت انسانها و ادب آنهاست.
حضرت حر سلام الله علیه ادبش دستگیرش شد..
التماس دعا

ی ع م 1393,05,10 ساعت 14:53

در نوافل شب به مقام شامخ حضرت زهرا سلام الله علیها توجه کنید و بدانید که استمداد گرفتن از آن حضرت موجب ترقی و قرب معنوی می شود و خداشناسی انسان را زیاد می کند. همچنین قبل از اذان صبح صلوات بر حضرت زهرا(س) بفرستید.
آیت الله شاه آبادی(ره

ی ع م 1393,05,10 ساعت 14:52

ما چند بار دروغی به خــــدا گفتیم دوستـــــت داریم. بعد که ابتلائات و تبعات دوستی ظاهر شد گفتیم خدایــا دروغ گفتیم.
خداوند فرمود: قضی الامر.یعنی کار از کار گذشـــــت و به جمع دوستـــان ما ملحق شدی...... مرحوم دولابی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.