علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

بحران...




آشوب جهان و جنگ دنیا به کنار


بحران ندیدن تو را من چه کنم...؟؟









نظرات 25 + ارسال نظر
دیونه 1394,04,09 ساعت 11:22

خل رسوا میگم تایید نکننننننننننن
عجب دیونه ایی هستی هااااااا

دیونه 1394,04,09 ساعت 09:43

فسقلی دیونه
خل رسوا

هلنا 1394,03,12 ساعت 11:12

دل را زما به نرخ محبت خریده ای
این نسیه را به نقد دو دنیا گرفته ای
یا صاحب الزمان
شما به خواهر حقیرتون لطف دارین خواهش میکنم که اون کلمه رو پاک کنید شما برادر بزرگوار من هستین
دعاگوتونم و بهترینا رو براتون میخوام امیدوارم لایق اجابت باشم و شرمنده نشم
پیشاپیش ولادت امام زمان عج رو بهتون تبریک میگم
امشب شب میلاده حضرت عشقه از این شب غافل نشید
سعی کنید اگه میتونید نخوابید و تا صبح ذکر و دعا و قران بخونید و هدیه کنید به محضر مبارک اقای غریبمون
امشب هر دستی که برای دعا بالا ببره خالی پایین نمیاد
پس این لحظات ناب رو از دست ندید
امیدوارم در رکاب مولا شهید و عاقبت بخیر بشین
شرمنده زیاد حرف زدم و شرمندم که زیاد مزاحمتون میشم
به ابجی معصوم بگید من از صبح تا الان بودم ولی اون نبود
در پناه مولا علی علیه السلام باشید

هدیه می کنیم به مادرشون حضرن نرجس خاتون سلام الله علیها...

در پناه صدیقه طاهره علیها سلام باشین.

هلنا 1394,03,12 ساعت 10:54


برررررم تا دیونم نکردی

شما که بحمدالله سراپا دیوانگی محض هستین ومجنون...نمی دونم لیلی خودش هم مجنون میشه یا نه...؟!
از اینکه به این غلامتون سر می زنید واز احوالاتش جویا میشین خیلی خیلی ممنونم...دلم تنگ میشه اگه روزی نیاین...به خدای مهربون میسپارمتون

هلنا 1394,03,12 ساعت 10:42

خدا رو شکر

بله ... خدا رو شکر...
خدا را شکر آقایم علی شد...!

هلنا 1394,03,12 ساعت 10:39

حقیقت همیشه تلخه

نظری ندارم نسبت به این جمله!

هلنا 1394,03,12 ساعت 10:27

از دست شماااااااااااااااا

چرا آخه؟؟؟
حرف راست رو نباید زد؟؟
اینجا دیگه حرف راست شیرینه نه تلخ!!!

هلنا 1394,03,12 ساعت 10:21


نه مطمئن باشین نه خوردم و نه نوشیدم

پس حتما چشیدین...

هلنا 1394,03,12 ساعت 10:18

سلام داداش نیما صبحتون بخیر
من خودم هنوز نخوردم که

وعلیکم السلام.
صبح شما هم بخیر .
شما نخوردی ...اما نوشیدی!!!:

هلنا 1394,03,12 ساعت 09:31

خیزیـد همـه سـوره ی "والشمس..." بخـوانید
گل در قـدم مهـدی موعــود فشـانید

از جـام شرابی که خدا ساقی آن است
پیوسته بنوشیـد و بـه یـاران بچشانید

تنها نه فقط شب ، شبِ مهدی ست ، بگویید
میــلاد ائمـه اسـت بدانیــد بدانیـــد

خیزیـد و ببندید همـه بار سفر را
محمل به سوی کعبۀ مقصود برانید

امشب خبری خوش به بنی فاطمه آمد
بـوی گـل نرگس بـه مشام همه آمد

سلام به خواهر مهربان وبزرگوارم...
شما به ما بچشان ازشراب اون جام...

معصوم 1394,03,11 ساعت 15:11

من رفتم


ایام به کام

معصوم 1394,03,11 ساعت 15:03

خنده را معنی به سر مستی مکن آنکه می خندد غمش بی انتهاست

یا


بعد از این عشق به هر عشق جهان می خندم
هر که آرد سخن از عشق بدان می خندم
روزی از عشق دلم سوخت که خاکستر شد
بعد از این سوز به هر سوز جهان می خندم
خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است
کارم از گریه گذشته است بدان می خندم

معصوم 1394,03,11 ساعت 14:53

بازم ممنونم

بله نیاز به گفتن نبود

خودم متوجه شدم

معصوم 1394,03,11 ساعت 14:51

دست شما درد نکنه

واقعا ممنونم
.
.
.

حالا بلد نیستی طریقه درست کردن گوجه سبزو بگی اشکال نداره ازخانم بپرس تو یه فرصتدیگه برام بنویس[قهقهه]

معصوم 1394,03,11 ساعت 14:46

ممنونم

حالا کسی جوابگو هست یا نه؟؟

میگم حالا طریقه این ربع گوجه سبز رو برام بنویس

آخه من نمی دونستم که گوجه سبز هم ربع داره تا رفتم یزد خونه دوست عزیزم آزاده ، ایشون بهم ربع گوجه سیز داد خوشم اومد ازش و این که شما چه استفاده های ازش می کنید غیر از استفاده برای مرغ؟

معصوم 1394,03,11 ساعت 14:35

نه بابا

اومدم که نوشتم برات


حالا اول خوابامو میگم چون مهمتره

من تو هفته گذشته دو شب پشت سر هم این دو تا خوابو دیدم
واقعا نمی دونم تعبیرش چیه
اگر خودت می دونی بهم بگو و گرنه ازت خواهش دارم از یکی که می دونه بپرس و بهم بگو

خواب اول: خواب دیدم یه جای هستم تو صف یه چیزی،بعد فهمیدم که حضرت محمد (ص) دارن به مردم هدیه میدن اینقده گریه می کردم که یکی از زن عموهام اومدن و دست چپم رو باز کرد و یه چیزی شبیه قند،منظور گلوله ای بود، داخل یه پارچه سبز گذاشت تو دستم و دستمو بست


خواب دوم هم:
خواب دیدم رفتم حرم امام رضا(ع) راه پله گذاشته بودن برای رفتن داخل گنبد طلا
همه نمی رفتن،خلوت بود،منم گریه می کردم که برم و منو هم راه دادن رفتم داخل

بعد رفتم کنار اون پل هوایی هست رو خیابون خسروی دوباره برگشتم ودوباره این کار انجام شد

من یه جورایی ترسیدم از این دو خواب

والله از ظاهر خواب که بر میاد خیره ومنشا برکت ورحمت...من که از تعبیر خواب سر در نمیارم .می پرسم اگه جوابی حاصل شد خدمتتون عرض می کنم

معصوم 1394,03,11 ساعت 14:21

هستی؟؟؟


فک کن چه سوتی دادم سر سفره
تند تند خوردم که زود بیام تا معطل نشی

مامانم گفت: کجا گفتم نیما منتظره

خدا مرگم بده...این چه سوتی ای بود دادی دیگه

معصوم 1394,03,11 ساعت 14:07

نیما من برم ناهار نوش جان کنم زود میام

راستی نیما می خوام درباره این ربع و دو تا خواب که دیدم باهات صحبت کنم

هستی من یه 20 دقیقه دیگه میام

اگه امکان داره بمون


خانم هم نظر منو دارن دیگه

باشه بفرمایین نوش جان کنین

معصوم 1394,03,11 ساعت 14:00

الهییییییییییییییییییییی

به قول مهران مدیری : جاااااااااااان

الان دارید نوش جان می کنید؟؟

نیما به خانم محترمت سلام گرمو من وبرسون و بگو فلانی گفت شوهر گرامی شما این اعتماد به نفسشو از کجا آورده

.
.
.
چون هنوز وام های قبلی رو باز پرداخت نکردین
چون هنوز اقساطش مونده

معصوم 1394,03,11 ساعت 13:47

نیما این که همش شد ماس

نخیر آقا ما خانما نخوایم به شما وام بدیم کیو باید ببینیم؟؟

معصوم 1394,03,11 ساعت 13:44

آهان

خب پس منظورتو بگو

والا گوجه سبز که قابل نداره
ما یه مقداری از درخت چیدیم و نخوردیم و پژمرده شد

معصوم 1394,03,11 ساعت 13:41

نیما این برای صد و یکمین بار وااا علامت تعجب خانماس

آهان حالا که منظورت سوارکار بود،بهت آدرسو میدم
من فک کردم با خودمی

معصوم 1394,03,11 ساعت 13:36

دیگه نمیاد

ببین حالا که این جوریه من آدرس جدیدمو بهت نمیدم حالا می بینی

معصوم 1394,03,11 ساعت 13:33

سلام

خداروشکر

پس چرا شکلک بدحال و مریض انتخاب کرده بودی واسه پست من

معصوم 1394,03,11 ساعت 13:26

ای وای نیما چته؟
مریض شدی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.