علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

احادیثی پیرامون رجعت(8)



از بعضى روایات استفاده مى شود که : یزید و یزیدیان چندین بار به این دنیا بر مى گردند و در هر دفعه به کیفر اعمال خود مى رسند.

اینک به سه دسته روایاتى که در این زمینه آمده است اشاره مى کنیم :
1 - امام صادق علیه السلام فرمود:
... گروهى از مؤمنان با صلابت پیش از قیام قائم علیه السلام برانگیخته مى شوند و انتقام خون حسین علیه السلام و یارانش را مى گیرند.
2 - روایت شده :
هنگامى که قائم ما قیام کند انتقام خون امام حسین علیه السلام را مى گیرد.
3 - و نیز روایت شده :
در پایان عمر حضرت ولى عصر (عج ) امام حسین علیه السلام با هفتاد نفر از اصحابش رجعت مى کند و از یزید و یزیدیان قصاص ‍ مى کند



نظرات 7 + ارسال نظر
هلنا 1394,03,17 ساعت 13:08

شرمنده میکنی داداشم
شما لطفففففف دارین من هیچی نیستم
قبول حق التماس دعااااااا

هلنا 1394,03,17 ساعت 12:57

شما نسبت به خواهر حقیرت لطف داری

شما به معنای واقعی گلی بهشتی هستی...
می تونم عطرتون رو از از همین مسافت دور حس کنم...
بریم برا اقامه ولایت امیرالمومنین نمــــــاز...

هلنا 1394,03,17 ساعت 12:48

سلام این حرفو نزنید شما برادر بزرگوار من هستین
دیروز هم گفتم هرچه هست انجام وظیفست

علیکم السلام...
بله فرمودین ومنم جوابش رو خدمتتون گفتم خواهره ...هیچی دیگه نمیشه هر کلمه ای رو براتون بکار ببرم شاید درست نباشه...

هلنا 1394,03,17 ساعت 11:42

سلام علیکم برادر بزرگوارم
زیارت ال یاسین هدیه به شما

هلنا 1394,03,17 ساعت 11:41

یا رب نظر تو بر نگردد،

برگشتن روزگار سهل است ...

سلام خواهر..
فقط می تونم بگم که غلامم...همین...

هلنا 1394,03,16 ساعت 08:57

باید از خویش بپرسیم چرا حجت حق …

خیمه را امن تر از خانه ما می داند!!؟

کاملا بی ربط:
خداوند پول را... به اغنیا داد ... وعشق را ...به فقرا

هلنا 1394,03,12 ساعت 10:51

اللهم عجل لولیک الفرج
الهی امیـــــــــــــــن

به خدا عجل فرجی از من دروغی بیش نیست
ساختار قلب من با اهل بیت مانوس نیست...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.