علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

ولایت...


خدا دیدی به سلمان آبرو داد

            ز دست سـاقی کوثر سبو داد

                       خـدا دیدی ابــاذر را بها داد

                              دلش را با گل حیدر صفا داد

                                      خدا مقداد را هم اهل دل کرد

                                   به سیم عشق مولا متصل کرد

                      اگر خواهی که حق را یار باشی

          ز همـت میثــم تمــار بـاشی

    ره غیر از ولایت را رها کن

          خودت را خاک پای مرتضی کن

                   ز جـا برخیز از همت علم شو

                            به بزم عـاشقان ثـابت قـدم شو     

                                       مقـام مـالک اشـتر چه دانی

                                مگر شرح جـدالش را بخـوانی

                       دلش از عشق مولا منجلی بود

         مـُـرادش احمد ُ پیرش علی بود


نظرات 23 + ارسال نظر
خاک بر سر 1394,04,09 ساعت 11:16

میگم نگووووووووووووو
شما داداش نازنین و عزیز من هستین
خوش ان روزی که این قفس شکنم استخوان تن بوالهوس شکنم عالیییییییییییییی
تایید نکن این کامنتا رو

زهرا 1394,04,09 ساعت 11:06

سلام
واااااااااااا میزنم تو سرت هااااااا این کامنت چیه گذاشتی
داداش من نوکر نمیخوام داداش میخوام

معصوم 1394,03,17 ساعت 13:10

ممنونم آقای نیما و ان شاء الله دختر خانم های شما

معصوم 1394,03,17 ساعت 12:44

خیلی لطف کردی

صلوات دوای هر دردیه


اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

معصوم 1394,03,17 ساعت 12:00

خیلی ممنون نیما شرمنده کردی با ابراز لطف و محبتت

هلنا 1394,03,17 ساعت 11:34

بارالها
تو نادیده میگیری
من هم نادیده میگیرم
تو خطاهایـم را
من عطاهایت را . . .

هلنا 1394,03,16 ساعت 14:34

شما برادر پاک و صادق و بزرگوار منی
این کلمات رو هم بکار نبر خواهشا

بس که بوی خوش تو رایحه ی غم دارد ... روز میلاد تو هم بوی محرم دارد

ولادت حضرت رقیه (س) مبارکــــــــــ

یا علی مدد

نمی دونم چرا می خوام براتون متن بنویسم گریه ام می گیره...عجیبه...
آرزوم اینه رقیه.ای که هستی نور عینم
وقت مردن توبیایی.من گل روتو ببینم
توی قبر دیده به راهم.به امید یک نگاهم
به امید اینکه پاتو.بزاری به روچشمم

هلنا 1394,03,16 ساعت 14:21

شما لطف دارین بزرگوارین شرمنده میکنین
خدا همسر و فرزندانتونو در پناه خودش حفظ کنه
و همه رو عاقبت بخیر کنه بحق مادر سادات ان شاءالله
خدا به هرکسی همسر مومن و فرزند صالح نمیده پس شکرگزار باشین
بنده هم از داشتن برادر مومنی چون شما خوشحالم
و خدا رو شاکرم
به خدای مهربون میسپارمتون

ایکاش خطبه ای برای عهد خواهری وبرادری بود! ولی من دلم خوشه که سلمان شد منا اهل البیت ...پس می تونم لایق برادری ومحرمیت به شما بشم منتها به شرطها وشروطها : شرط پاکی وصداقت
ان شاالله اینطوری باشم...
خیلی خوشحال شدم که امروز هم دیدمتون ...
خاک پاتون سرمه چشمان من روسیاه...
یادم رفت میلاد خاتون عوالم ،زهرای کربلا رو بهتون تبریک بگم...میلاد رقیه سلام الله علیها مبارک
یا رقیه سلام الله علیها

هلنا 1394,03,16 ساعت 14:10

ان شاءالله خداوند دل خواهرتون رو به نور ایمان منور کنه
بنده هم وظیفه ی خواهریمو در حد توان انجام میدم

شما الحمدلله تو راه هستین نیازی به چیزی ندارین
قنوت نمازاتون دعای فرج اقا رو بخونید الهی عظم البلا
شرمنده من زیاد مزاحمتون میشم خواهر داشتن این
مشکلاتو هم داره

لطف میکنین و به کلبه حقیر تشریف میارین...روزی اگه تشریف نیارین خمار میشم ومحزون...یکی از کمبودهای عمده من در زندگی نداشتن خواهرمومنه ودلسوز بود که مرتفع شد.همسر وفرزند رو که خداوند مرحمت کرد وخوبش رو به ماداد!
ایکاش خطبه ای برای عهد خواهری وبرادری بود! ولی من دلم خوشه که سلمان شد منا اهل البیت ...پس می تونم لایق برادری شما بشم به شرط پاکی وصداقت

هلنا 1394,03,16 ساعت 13:58

دشمنتون شرمنده منکه کاری نکردم هرچه بوده
انجام وظیفه بوده و بس
شما هم خواهر حقیرتون رو از دعای خیرتون
محروم نکنید

چه وظیفه ای خواهرم؟!! اونیکه خواهر تنی ماست برا ما کاری نمیکنه...کرم شما هست بزرگوار...
خداشما رو براخونوادتون نگه داشته باشه وبه عمر وزندگیتون برکت بده...ما رو از نصایح وفرمایشت راهگشاتون محروم نکنین...

هلنا 1394,03,16 ساعت 13:14

سلام دشمنتون شرمنده
ایرادی نداره اینترنت ایرانه دیگهههههه
برم نماز التماس دعا دعاگوتونم هستم برادر بزرگوارم

در نمازت خم ابروی که را یاد آمد؟؟
حالتی رفت که محراب به فریاد آمد...

اینقده منو شرمنده می کنین که نمی دونم چی بگم...

هلنا 1394,03,16 ساعت 09:51

بنده هم غرق گناه و معصیتم



ما بنده های عاصی بشکسته بالیم

شرمنده های روسیاه طی سالیم

خیلی به این دنیای خود دل بسته ایم و

نسبت به آقا نیز خیلی بی خیالیم

در رفت و آمدهای خود دقت نداریم

یک پا به چاه افتاده و یک پا به چالیم

دیر آمدند و زود رفتند و رسیدند

زود آمدیم و مانده مثل سیب کالیم
تو خیر ما را از خدا باید بخواهی

یابن الحسن ما بی زبان هستیم ، لالیم

سلام...
شعر زیبایی بود.ممنون ازشما.
شرمنده دیر جواب دادم تا همین حالا اینترنتم قطع بود!

هلنا 1394,03,16 ساعت 09:45

چشمتون سلامت
مهم اینه که مولا ما رو میبینه

البته شما که خوبین وعاشق صادقی رو آره...اما بدا به حال همچو منی که درگناه ومعصیت می بینه مرا...

هلنا 1394,03,16 ساعت 09:38

چشمتون سلامت بزرگوار...

چشمم کور... اصلا کور هست...واگرنه باید مولای خودش رو ببینه

هلنا 1394,03,16 ساعت 09:34

هرطور راحتین ولی
تایید نمیکردین بهتر بود

چشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

هلنا 1394,03,16 ساعت 08:56


سلام و صبح شما بخیر برادر بزرگوارم
گفتم تایید نکنید
از دست شــــــــــــما

سلام
یعنی خواهر ما برا ما روضه ای از نور فرستادرو حذف کنم؟؟!

هلنا 1394,03,15 ساعت 10:03

سرد است و یخ زده ،

دلهای غم زده ؛

مولای من بیا ،

خورشیدِ صادقه .

اللهم عجل لولیک الفرج

هلنا 1394,03,14 ساعت 09:22

زاهد به مسجد ، مست با میخانه ،
اما ما
باگوشه ای از صحن گوهرشاد مأنوسیم

من وزاهددراین دنیامثل تلخ وشیرینیم
به یکدیگرمیامیزیم چوماهاخصم دیرینیم
بهشتوزاهدوکوثرمن ومیخانه وساغر
من از رخسارساقی مست او ازحسرت کوثر
کدام از ما دو تن باشد در این اندیشه عاشقتر?!

هلنا 1394,03,13 ساعت 10:34

ای دل شیدای ما، گرم تمنّای تو
کی شود آخر عیان طلعت زیبای تو
گر چه نهانی ز چشم، دل نبود ناامید
می رسد آخر به هم چشم من و پای تو
نیمه ی شعبان بود روز امید بشر
شادی امروز ما نهضت فردای تو
عیدت مبارکـــــــــــــــــــ

معصوم 1394,03,12 ساعت 14:42

راستی قالب هم خیلی خوشگله

چه عجب به خودت زحمت دادی یه قالب دیگه بذاری

از همون قالبای ایران نقشه که منم استقاده کردم

واااااااااااااا...من هر چهل روز قالب رو عوض میکنم که...
آره از سایت ایران نقش گرفتم...نسبت به سایت های دیگه که قالب می زنن حرفه ای تره وکاراش جدیدتر

معصوم 1394,03,12 ساعت 14:41

الهیییییییییییییییییییییی

تو باید به جای سامان گلریز میشدی آشپز

البته ما به چیزی دیگه میگیم آلوچه چون این واقعا آلوچه نیست و گوجه سبزه


بعدش نگو من انگشتمو می زنم تو ظرف می خورم بد آموزی داره

بدآموزی؟؟؟؟ شما خودت با اون دستی که تو ظرف ترشی کردی آخر همه بدآموزایی!!!

معصوم 1394,03,12 ساعت 14:40

الهیییییییییییییییییییییی

تو باید به جای سامان گلریز میشدی آشپز

البته ما به چیزی دیگه میگیم آلوچه چون این واقعا آلوچه نیست و گوجه سبزه

بعدش نگو من انگشتمو می زنم تو ظرف می خورم بد آموزی داره

معصوم 1394,03,12 ساعت 14:09

سلام

ممنونم

خانم هلنا لطف کردند و سلامت باشن وشما هم لطف کردین که به اطلاع من رسوندین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.