علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

رأ فت بى پایان خداوند...







رسول خدا صلى الله علیه و آله از پروردگارش خواست تا این که روز قیامت امتش را در حضور جمع فرشتگان ، پیامبران و امتهاى دیگر بازجویى نکند تا عیب هایشان نزد آنان ظاهر نگردد. و تقاضا نمود که آنها را طورى بازجویى و محاسبه کن که فقط من و تو آگاه شویم . خداوند فرمود: اى حبیبم ! من به بندگان خود، از تو رؤ ف ترم . پس هرگاه تو نخواهى که عیوب آنها در نزد دیگران ظاهر شود، من حتى دوست ندارم که پیش تو نیز عیبهاى آنان فاش شود. بلکه تنها خودم آنها را بازجوئى مى کنم به طورى که غیر من کسى بر گناهان آنها آگاهى نیابد.






نظرات 2 + ارسال نظر
هلنا 1394,03,26 ساعت 20:36

باز این دل این دل توفانی ام
می برد تا بی سر و سامانیم
خسته ام من خسته ام درمانده ام
از گروه عاشقان جا مانده ام
سوختم آتش گرفتم وای من
میتراود کربلا از نای من
ساقی امشب باده ام افزون بده
باده ای با ساغر مجنون بده
ساقی امشب بیقرارم آتشم
دردهای بی پناهی میکشم
آتشم من آتشی افروخته
سینه ای دارم عزا اندوخته
العطش ای ابر رحمانی ببار
سوختم در شعله های انتظار
راهی دشت رهایی گشته ام
باز امشب کربلایی گشته ام
درد ما درد جدایی از خداست
درد ما بیگانگی با کربلاست
خسته ام من خسته ام درمانده ام
از گروه عاشقان جا مانده ام

التماس دعای فراون

سلام...

ان شاالله تعالی وعلی بن ابیطالب شب انتظارتون سر بیاد...

هلنا 1394,03,24 ساعت 15:37

روی پـــــرده کعــبه

این آیه حک شده اســت:

نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ

بندگانم را آگاه کن که من بخشنده‌ی مهــــربانم ! "

و مـــن به همین یک آیــه دلخــوشــم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.